Az Egyesült Királyság turisztikai kampányt indít Franciaországban, hogy több látogatót vonzzon ide

| július 29, 2024
Az Egyesült Királyság turisztikai kampányt indít Franciaországban, hogy több látogatót vonzzon a szigetországba
Photo courtesy of omar cheikh rouhou on Unsplash

Az Egyesült Királyság (UK) turisztikai ügynökségének, a VisitBritainnek izgalmas tervei voltak az ország népszerűsítésére a közelgő franciaországi olimpia idején.

Miközben a világ az olimpiai játékokat figyeli, a VisitBritain izgalmas turisztikai kampányt indított az Egyesült Királyság népszerűsítésére.

A nemzeti idegenforgalmi ügynökség célja, hogy kiemelje az Egyesült Királyság kínálatának legjavát, ezáltal több látogatót vonzzon és fellendítse az idegenforgalmi ágazatot.

Ez a sportos szabadtéri kalandoktól, mint a szörfözés, a nyüzsgő, élményekkel teli városok felfedezéséig terjed.

Emellett az Egyesült Királyság gazdag kulturális örökségét, lenyűgöző tájait és vibráló városait is bemutatja a globális közönségnek.

„Nagy-Britanniában merész élmények várnak felfedezésre, valamint a szívélyes brit fogadtatás népszerűsítésére” – mondta Severine Tharreau, a VisitBritain Country Manager France & Benelux Country Manager egy sajtóközleményben.

Az olimpia egyedülálló lehetőséget kínál arra, hogy világszerte emberek millióinak figyelmét keltse fel.

A brit turisztikai kampány célja, hogy a franciaországi látogatókat arra ösztönözze, hogy az Egyesült Királyságot válasszák következő úti céljuknak.

A VisitBritain legfrissebb előrejelzése szerint az Egyesült Királyság 2024-ben 3,6 millió látogatót fogad Franciaországból.

Ezek a látogatók várhatóan 1,9 milliárd fontot költenek majd az Egyesült Királyságban tett utazásaik során.

Virtuális valóság az Egyesült Királyság turisztikai kampányához

A július elejéig tartó multimédiás marketingkampány a közösségi médián, a televízión és a kültéri hirdetéseken keresztül célozta meg a potenciális turistákat.

A kampány kreatív marketingstratégiákat is alkalmazott a potenciális turisták bevonása érdekében.

A kampány egyik kiemelkedő jellemzője a VR-technológia használata.

„Alfie”, a számítógép által generált angol concierge a látogatókat a legjobb helyekre kalauzolta, ahol a legjobban szórakozhatnak Nagy-Britanniában.

Emellett izgalmas szabadtéri kalandokhoz, innovatív ételkülönlegességekhez és vibráló kulturális élményekhez is ad tippeket.

A potenciális látogatók virtuálisan otthonról fedezhetik fel az olyan híres nevezetességeket, mint a londoni Tower, a Stonehenge és az edinburgh-i kastély.

Ezt a magával ragadó élményt úgy tervezték, hogy kíváncsiságot és izgalmat ébresszen az Egyesült Királyság személyes meglátogatása iránt.

A kampány olyan ikonikus brit úti célokat emel ki, mint London, Edinburgh és a Lake District.

Olyan kevésbé ismert gyöngyszemeket is népszerűsített, mint Cotswolds és a skót felföld.

Az ügynökség azt reméli, hogy a látnivalók széles közönségét tudja megszólítani a különböző attrakciók bemutatásával.

Ide tartoznak a történelemrajongók, a természetkedvelők, a kalandvágyók és az ételek szerelmesei.

Együttműködés különböző partnerekkel

Az Egyesült Királyság turisztikai kampányt indít Franciaországban, hogy több látogatót vonzzon a szigetországba
Gill Cooper képe a Pixabay-ről

A kampány az online forgalmat egy külön erre a célra létrehozott francia weboldalra irányítja, amely ötleteket és tevékenységeket, látnivalókat és élményeket kínál.

A VisitBritain a franciaországi TripAdvisorral együttműködve igyekszik az érdeklődést azonnali foglalásokká alakítani.

Júniusban a VisitBritain négynapos túrát szervezett hat francia közösségi média influencer számára, amelynek középpontjában Nagy-Britannia szabadtéri és sportolási kínálata állt.

Az olimpiai érmes Desirèe Henry a londoni Olimpiai Parkban találkozott a csoporttal, mielőtt elindultak volna az országot átszelő útjukra.

Olyan tevékenységekben vettek részt, mint a hegyi kerékpározás Northumberlandben, íjászat a skóciai Loch Lomond közelében és coasteering Észak-Walesben.

Kalandjaik során a csoport a közösségi médiafelületeken osztotta meg izgalmas élményeit.

A VisitBritain és a Marketing Liverpool tavaly júniusban a Nemzetközi Bordeaux-i Borfesztiválon is jelen volt.

Liverpool hivatalos vendégváros volt a francia fesztiválon, hogy népszerűsítse zenei kínálatát és tehetséges szakácsait.

Ezek az együttműködések arra igyekeznek ösztönözni a potenciális látogatókat, hogy minél többet fedezzenek fel Nagy-Britannia változatos tájaiból és tevékenységeiből.

Az Egyesült Királyság idegenforgalmi kampánya a látogatószám növelésére

Az Egyesült Királyság turisztikai kampányt indít Franciaországban, hogy több látogatót vonzzon a szigetországba
A fotó az AXP Photography jóvoltából a Pexels-en keresztül készült.

A VisitEngland 2023 Attractions Survey szerint a látogatószám lassan növekszik, de továbbra is a járvány előtti szint alatt marad.

Az angliai látnivalók látogatottsága összességében 11 százalékkal nőtt 2023-ban 2022-hez képest.

Ez a növekedési ütem azonban lassabb volt, mint az előző két évben, a látogatók száma még mindig 28 százalékkal alacsonyabb, mint 2019-ben.

A lassú fellendülés rávilágít az idegenforgalmi ágazatnak a COVID-19 világjárványt követő folyamatos kihívásaira.

A VisitEngland igazgatója, Andrew Stokes szerint örömteli, hogy Anglia csodálatos látnivalóinak látogatottsága folyamatosan növekszik.

„Még mindig van mit tenni ahhoz, hogy az ágazatunk visszatérjen a járvány előtti szintre” – tette hozzá.

A felmérésből kiderült, hogy a nemzetközi turizmus és az iskolai kirándulások 2023-ban a növekedés motorjai.

A tengerentúli turisták látogatottsága az angol látnivalókban 80 százalékkal nőtt 2022-hez képest.

A belföldi látogatások viszont az előző évhez képest enyhe, két százalékos visszaesést mutattak.

Anglia legtöbb régiójában szerény, négy és nyolc százalék közötti növekedést tapasztaltak.

London azonban kiemelkedett a jelentős, 26 százalékos növekedéssel, ami elsősorban a nemzetközi látogatók beáramlásának köszönhető.

E jelentős százalékos növekedés ellenére a londoni látnivalók látogatottsága összességében 22 százalékkal marad el a 2019-es évhez képest.

A felmérésből az is kiderült, hogy mely látnivalók a legnépszerűbbek jelenleg a látogatók körében.

A történelmi helyszínek, a szabadtéri látványosságok és a családbarát célpontok továbbra is jelentős tömegeket vonzanak.

A fizetős látnivalók közé tartozik a Tower of London, a Kew Gardens és a Chester Zoo.

A British Museum, a londoni Nemzeti Galéria és a Tate Modern vezette az ingyenes angliai látnivalók listáját.

Az Egyesült Királyság turisztikai előrejelzése

A VisitBritain kampánya az Egyesült Királyság népszerűsítésére a franciaországi olimpia idején több turistát kíván vonzani és fellendíteni az idegenforgalmi ágazatot.

A VisitBritain célja, hogy az Egyesült Királyság sokszínű látnivalóinak bemutatásával és innovatív marketingstratégiák alkalmazásával ösztönözze a globális közönséget az Egyesült Királyság meglátogatására.

A látogatói attrakciókról szóló legfrissebb statisztikák lassú, de folyamatos fellendülést mutatnak, a történelmi és szabadtéri helyszínek továbbra is népszerűek.

Ahogy az idegenforgalmi ágazat alkalmazkodik az új preferenciákhoz, a jövő ígéretesnek tűnik az Egyesült Királyság turizmusa számára.