Visszatérítés elutasított kérelmek esetén
Ha a Belügyminisztérium elutasítja a kérelmét a „Travel Not Authorised” státusszal, a pénzvisszafizetési garanciánk keretében visszatérítjük a nekünk kifizetett feldolgozási szolgáltatási díjat, amennyiben Ön e-mailben visszatérítési kérelmet nyújt be. Abban az eseti esetben, amikor a Belügyminisztérium vagy az UKVI visszavonja az ETA-engedély jóváhagyását, nem áll módunkban visszatérítést adni, és javasoljuk, hogy erősítse meg az ETA-engedélyt, mielőtt bejelentkezik vagy foglal egy repülőjegyet az Egyesült Királyságba. Mivel magáncég vagyunk, és nem állunk kapcsolatban kormányzati szervekkel, hangsúlyozzuk, hogy az Egyesült Királyságba való beutazásra vonatkozó döntések a Belügyminisztérium kizárólagos belátása szerint születnek.
Visszatérítés egyéb körülmények esetén
Ha kérelmét nem utasították el, de más okból mégis visszatérítést szeretne kérni, lépjen kapcsolatba velünk. Figyelembe vesszük a kivételes körülményeket, ha valami olyan történik, ami nem az Ön irányítása alatt áll, és a visszatérítést eseti alapon mérlegeljük. Kérjük, küldje el kérését a support@uk-eta.com e-mail címre.
További, általunk nem befolyásolható díjak
A szolgáltatási díj visszatérítésünk az Ön kérelmének feldolgozásáért közvetlenül nekünk fizetett díjakat fedezi, és sajnos nem fedezi a harmadik fél által esetlegesen felszámított díjakat, például a hitelkártya/betéti kártya díját vagy a fizetés feldolgozásában részt vevő más felek által felszámított díjakat.
Pénznem
A visszatérítés mindig az eredeti fizetéssel megegyező pénznemben történik. Az átváltási árfolyamot a hitelkártya/betéti kártya társasága határozza meg. Sajnos nem tudunk felelősséget vállalni az árfolyam-ingadozások vagy a kártyaszolgáltató által felszámított átváltási díjak miatt a visszatérítés összegében keletkező különbségekért.
Visszatérítés feldolgozása
Minden feldolgozott visszatérítést az eredeti vásárláshoz használt kártyára írunk jóvá. Ez az Ön biztonságának védelme és a lopás, elvesztés vagy csalás megelőzése érdekében történik. Ha visszatérítést szeretne kérni tőlünk, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben a következő információkkal:
- Teljes név;
- A visszatérítési kérelem oka;
- Az eredeti vásárláshoz kapcsolódó e-mail cím;
- A vásárláshoz használt hitelkártya utolsó négy (4) számjegye.
A visszatérítést 24 órán belül jóváírjuk a bankkártya- vagy hitelkártyaszámláján, és amint bankja elfogadta a visszatérítést, a visszatérítés 3-5 munkanapon belül megjelenik a számláján.
Ha a visszatérítési kérelem oka nem szerepel itt, vagy ha bármilyen kérdése van a visszatérítéssel kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.