Visszatérítés elutasított kérelmek esetén

Ha a Belügyminisztérium elutasítja a kérelmét a „Travel Not Authorised” státusszal, a pénzvisszafizetési garanciánk keretében visszatérítjük a nekünk kifizetett feldolgozási szolgáltatási díjat, amennyiben Ön e-mailben visszatérítési kérelmet nyújt be. Abban az eseti esetben, amikor a Belügyminisztérium vagy az UKVI visszavonja az ETA-engedély jóváhagyását, nem áll módunkban visszatérítést adni, és javasoljuk, hogy erősítse meg az ETA-engedélyt, mielőtt bejelentkezik vagy foglal egy repülőjegyet az Egyesült Királyságba. Mivel magáncég vagyunk, és nem állunk kapcsolatban kormányzati szervekkel, hangsúlyozzuk, hogy az Egyesült Királyságba való beutazásra vonatkozó döntések a Belügyminisztérium kizárólagos belátása szerint születnek.

Visszatérítés egyéb körülmények esetén

Ha kérelmét nem utasították el, de más okból mégis visszatérítést szeretne kérni, lépjen kapcsolatba velünk. Figyelembe vesszük a kivételes körülményeket, ha valami olyan történik, ami nem az Ön irányítása alatt áll, és a visszatérítést eseti alapon mérlegeljük. Kérjük, küldje el kérését a support@uk-eta.com e-mail címre.

További, általunk nem befolyásolható díjak

A szolgáltatási díj visszatérítésünk az Ön kérelmének feldolgozásáért közvetlenül nekünk fizetett díjakat fedezi, és sajnos nem fedezi a harmadik fél által esetlegesen felszámított díjakat, például a hitelkártya/betéti kártya díját vagy a fizetés feldolgozásában részt vevő más felek által felszámított díjakat.

Pénznem

A visszatérítés mindig az eredeti fizetéssel megegyező pénznemben történik. Az átváltási árfolyamot a hitelkártya/betéti kártya társasága határozza meg. Sajnos nem tudunk felelősséget vállalni az árfolyam-ingadozások vagy a kártyaszolgáltató által felszámított átváltási díjak miatt a visszatérítés összegében keletkező különbségekért.

Visszatérítés feldolgozása

Minden feldolgozott visszatérítést az eredeti vásárláshoz használt kártyára írunk jóvá. Ez az Ön biztonságának védelme és a lopás, elvesztés vagy csalás megelőzése érdekében történik. Ha visszatérítést szeretne kérni tőlünk, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben a következő információkkal:

  • Teljes név;
  • A visszatérítési kérelem oka;
  • Az eredeti vásárláshoz kapcsolódó e-mail cím;
  • A vásárláshoz használt hitelkártya utolsó négy (4) számjegye.

A visszatérítést 24 órán belül jóváírjuk a bankkártya- vagy hitelkártyaszámláján, és amint bankja elfogadta a visszatérítést, a visszatérítés 3-5 munkanapon belül megjelenik a számláján.

Ha a visszatérítési kérelem oka nem szerepel itt, vagy ha bármilyen kérdése van a visszatérítéssel kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.